SirAsad [official] Blog

You Will read Technical And Non-Technical Subjects

SirAsad [official] Blog

You Will read Technical And Non-Technical Subjects

همای - آلبوم این چه جهانیست

با سلام


واقعا حیفه که به این موسیقی گوش نداد ... تو رو خدا به جای گوش دادن به موسیقی مبتذل ایرانی که این روز ها مد شده است به همای مستان گوش بدید ... من خودم به شخصه زیاد از موسقی سنتی خوشم نمی آید ولی این همای یه چیز دیگه است . حرف ها و شعر های همای یه چیز دیگه است که واقعا باید بری تو بحرش تا بدونی چی داره میگه .


مثلا یه بند از شعرش :

نکند آنکه درس دین می داد .... از خدا پاک بی خبر باشد (آواز با چکامه)

یا

این همه تکرار مکن می همای ... کفر مگو شکوه مکن بر خدای...  پای از این در که نهادی برون

در غل و زنجیر برندت بهشت ...... بهشت همان ناکجاست .... وای به حالت همای ... وای به حالت ... این سر سنگین تو از تن جداست .... نه نه توبه کنم باز , حق باشماست (این چه جهانیست )


هر چه قدر بگم فایده نداره باید خودتون گوش بدین .



این آلبوم رو اینجا براتون share می کنم ...


نام آلبوم : این چه جهانیست - What World Is This

با اجرای : مستان و همای


البته بعضی از دوستان اشتباه میکنند ,  این همای همون پسر شجریان همایون نیست و این گروه مستان ,  همای   می باشد .


بلاگ همای



{داخل پارانتز یه مطلب بگم که چرا به موسیقی ایرانی که الان گوش داده میشه مبتذل است . موسیقی مانند محس*ن چاو*ش*ی و امثال الهم اولا شعر ندارند ,  وفقط چند تا جمله مبتذل رو پشت سرهم ردیف کردند و اسمش رو گذاشتند شعر ,  مثال : قربونت برم عزیزم ... ملوسک عروسک و.... .  دوما که از آهنگ خبری نیست . یه چند تا تکه اهنگ Trance ورمیدارن تو برنامه Ejay میذارن پست سر هم و اونم میشه آهنگ ... به به .}



لینک های دانلود :


به صورت آلبوم کامل :

Album Download By RapidShare

Album Download By MediaFire


به صورت تک آهنگ :


 

01 - Meh Pareh

02 - Naz Makon

03 - Setar Va Avaz

04 - Hamnavazieh Kobehee Va Avaz

05 - Avazeh Be To Che

06 - Az Badeh Madhoosham Konid

07 - In Che Harfist

08 - In Che Jahanist

 

منبع آهنگ ها : شب زنده ها


یاشیاسیز

نظرات 11 + ارسال نظر
علی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://taranehma.blogfa.com

سلام وب قشنگ و بسیار عالی داری به ما هم سرری بزن اهنگ و موزیک ویدیو

مصطفی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://naim.mihanblog.com

سلام

وبلاگ خوبی داری

آهنگ های همای رو دانلود کردم واقعا عالیه

خیلی زیباست

دستت درد نکنه

حسین جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

با سپاس از قرار دادن این آلبوم بسیار زیبا آهنگ شماره 3 کمی مشکل دارد وبلاگ زیر تمامی آلبوم ها را دارد
http://fullalbumirani.blogfa.com/post-418.aspx

amin جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

من نیازی به دانلود ندارم چون همشو اصلشو دارم ولی یه چیزی در مورد چاوشی ایشون موسیقیش مبتذل نیست شاید از نظر بعضی ها بی محتوا باشد مبتذل یعنی ساسی مانکن

شفته سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://fak-ezafe.blogfa.com

معلومه...معرکست واقعا" دستت درد نکنه

میکروب دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.rasoulfrj58.blogfa.com

قوربانام یولداش...
دمین ایستی...
اهنگا رو دانلود کردم...
و چه زیبا ...
وچه زیبا تر از ان کار تو...

سحر جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام

واقعا ممنون. خیلی دنبالش گشتم.

فرشته دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

درود و سپاس برای موسیقی دلنشینی که شیر کردید..من چند وقته که با این گروه آشنا شدم و با مصاحبه ای که امروز از همای دیدم، فهمیدم که شخصیتش هم مثل شعر و موسیقی که ارائه داده زیباست

محمد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام اقا خوبی خوش میگذره
اقا شما که این قدر سنگ همای رو به سینه میزنی خوب تک اهنگاشو گیر بیار بذار برای دانلود حالشو ببریم خسته شدم بس اینترنت رو زیرورو کردم
منتظر لینک های دانلود هستم
من اکثراهنگاشو دارم ولی چند تایی رو ندارم

پریا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

آهنگای همای محشرن

reza سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

با سلام بسیار بسیار سپاسگزارم از این همه حمایت و محبتی که دارین. اما یادتون نره فقط دل شکسته ها و شب زنده دارها میدونن این اهنگ ها چیه وگر نه کسی زیاد به معنویات توجه نداره . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد