SirAsad [official] Blog

You Will read Technical And Non-Technical Subjects

SirAsad [official] Blog

You Will read Technical And Non-Technical Subjects

مدیریت پروژه نرم افزاری

با سلام ,


یکی از مسائل مهم در تولید نرم افزار ,  بحث مدیریت است . که هم مهندسین صنایع MBA و هم مهندسین نرم افزار روی آن خیلی متمرکز می شوند و یعنی به زبان ساده اینکه همه دوست دارند که بتوانند یک پروژه را رهبری نمایند ... .



من هم چون دیدم این مبحث هم شیرین و در عین حال مهم است ,  لازم دیدم یک برنامه خوب در این مورد معرفی کنم ,  امیدوارم که مفید واقع بشه .


نام این برنامه ای که می خواهم معرفی کنم ,  Change Vision TRICHORD است .



این برنامه ابزاری فوق العاده برای مدیریت پروژه نرم افزار وِیژه مهندسان نرم افزار و صنایع می باشد.


خصوصیات این برنامه :


TRICHORD is a simple Agile project management tool that helps developers and managers track project status at a glance from three viewpoints (Time, Task, Team), using "Kanban Board" (a Just-In-Time pull control method in Toyota Production System).

TRICHORD's three main features:
= Kanban Board visualizes the project's task status intuitively, like cards on a wall.
= Burndown Chart visualizes the amount of remaining tasks and the project's velocity.
= Niko-niko Calendar visualizes the team's mood and serves as a simple twitter-like SNS communication center for the project.
 


برای دیدن لینک دانلود روی  Read More کلیک نمایید...   


Download Change Vision TRICHORD 1.3.3.9488 Part1 here
Download Change Vision TRICHORD 1.3.3.9488 Part2 here


--=oo0oo=--


Rapidshare Part1
Rapidshare Part2


--=oo0oo=--


Uploaded.to Part1
Uploaded.to Part2

یاشیاسیز

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود بجانی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ق.ظ

با سلامی مجدد
امیدوارم که هر زودتر خوب شوید و دوباره زندگی عادیتان را با موسیقی هایتان از سر بگیرید
راستش توی آموزشکده یک دوست جدیدی پیدا کرده ام اسمش رابعی هست از شیراز - خیلی از عقایدمون در تصاده خیلی هاش هم موافق-
توی آموزشکده فرصت نشد در مورد برخی مسایل بیشتر با هم صحبت کنیم لذا در محیط مجازی جبران می کنم.

SirAsad چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

ممنون . من هم امیدوارم که شما اصلا مریض نشوید -

محمود بجانی پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ق.ظ

با سلام
نمی دونم خوب شدین یا نه - ولی اگه خوب شدین باید بگم که چیزی که گفتم تعارف نبود حداقل در مورد خودم - من تنها به یک خصلت در خودم مطمئن هستم و آن صداقت در بیان نظر است
راستش الان توی قسمت شبکه سازمان آموزش و پرورش کل کار می کنم محیط آرام و خیلی خوبی است تمام ابزار ها و امکانات در دسترس است محیطی که همیشه می خواستم و خدا فعلا داده تا چگونه استفاده کنم!
ضمنا در مورد درس نرم افزار خودتان را جای من بگذارید برای ترم اول می خواهید مهندسی نرم افزار بگویید!
خودمان توی دانشگاه دو تا مهندسی نرم افزار پاس کردیم آن هم ترمهای 4و 5- حالا کسی که از هنرستان آمده می خواهم برایش مهندسی نرم افزار و مدیریت پروژه و uml و rup و cpm و خلاصه سرفصلهای این درس را بگم - خودتون قضاوت کنید که آدم چه جوری باید بگه ! من که به خودشون هم گفتم مطمئن هستم خیلی از من در آخر ترم ناراضی خواهند شد ولی آقای بشارتی به اجبار این امر را به عهده من گذاشته اند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد